Dega.

Fan vad segt att inte ha något att göra idag. Var med Lögen igår och fick mersmak för sällskap och umgänge!
Valparna börjar bli jobbiga, för nu vill de bara bitas hela tiden. De får vara söta på håll ist.
Men imorgon ska jag göra massor. Först ska jag iin till specsavers och skaffa nya brillor, sen ska jag käka på restaurang med familjen. Därefter blir det JONAS GARDELLs show! Och sist, men absolut inte minst; GÖTET och min KISE <3
Och detta inläggets mest intressanta grej; jag har skaffat en ny kalender och den kan man fixa en egen framsida på! Wohoooo!! Det ska bli en bild på min Kise, så folk kommer antagligen tro att det är någon kändis. Kommer bli hett!


Jag som tagit bilden och därför är det copyright på den!  Kitty heter valpen, ironiskt nog!
Björkebäcks Kitty
Copyright - Fanny Larsson

Kommentarer
Postat av: jassen

VOVVEN, fan va söt

2008-09-08 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0