Skabb.

Wohoo, skabb idag! Älskar att vara vardagsskabb, speciellt när man är ledig på en torsdag! Det är inte ni, suckers.
Skolan har börjat och detta är då den "fjärde skoldagen". Kul med fotolektionerna igen men resten kunde jag varit utan.

En fruktansvärt viktig fråga; mitt hår? Vad gör jag med det? Ska jag färga det rött (inte emo-rött utan djuprött) eller blir det svart igen? Mitt hår är väl nästan svart fortfarande men jag tänker isf slänga i en omgång svart för att få det top noch, som Isse sa.
Jag har ju dock klippt det.. själv. Blev jävligt snyggt måste jag säga. Slänger in en posebild så ni får se (alla tre läsare!)

Sitter just nu o glor på nät jävla muhammed-program. En liten 12-åring som typ "Åh, ja, jag är ju i puberteten nu så nu måste jag snart bära sjal för det säger min religion. Men det känns bra, för det är så snyggt och jag känner mig äldre." Men SUG MIN RÖV du är dum och naiv, fattar inte vad livet går ut på och du ägnar ditt liv åt nån påhittad gubbe i nån jävla bok. Whatever. Pucko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0