Fördjupningsarbete x 2

Fördjupningsarbete i både religion och psykologi. Dessa ska vara på runt 7 sidor kanske.
Sedan har jag utvärderingen av mitt projektarbete. Detta ska vara på runt 5 sidor.
Allt detta ska vara klart om cirka fyra veckor.
Jag orkar inte.

Gött att det blir party till helgen i alla fall. Ska bli kul att för (nästan) första gången festa med Jasse och Corre! Det kommer bli danska för hela slanten och att ha en underbar kusin i Ystad som man kan sova hos är bara toppen! Denna helgen kommer bli bra, även om jag inte har något att ha på mig!

Jag älskar dig Isse, gör aldrig om detdär! <3

Kommentarer
Postat av: wille

JAG DÅ!?

2009-04-23 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0