Hallå?

Vad hände med alla mina besökare?

Nåja, idag är det plugga som gäller. Inte för att jag tror att jag kommer till att komma någon vart idag heller, men vi får väl se hur det går. Hoppas på att bli klar med psykologin snart. Är jävligt osäker på vad det är som hon vill ha, menmen.

Senare ska jag, mamma, pappa och cornelius åka till cruisingen. Hoppas på att träffa ett par stycken jag känner, men det lär jag göra. Jag kanske till och med tar med kameran för en gångs skull!

Tillbaka till det tråkiga nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: lie

det gjorde du verkligen rätt i. En annan människa (eller kompis då) ska inte få en annan människa att börja tvivla på sig själv och speciellt inte om man själv har problem med det. BRA GJORT FANCY! <3

2009-05-09 @ 20:35:22
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0