I skolan

Jag är redan i skolan och jag börjar om 1 timme och 10 minuter. Yay. Jag hatar att vara inne i skolan såhär tidigt, men det går inga andra bussar. Tyvärr. Nåja, jag får i alla fall tid att skriva i min blogg. Inte för att så många bryr sig men ändå!

Igår var i alla fall en trevlig dag, förutom att jag var hemma hela dagen och inte pluggade ett skit. Jag red!! På MIN hest! Det var helt underbart och jag har inte ridit på ett år och innan dess hur många år som helst! Traven gick minsann också hur bra som hels, jag har inte glömt hur man gör, haha! Jag ville bara rida fortare och fortare! Men galoppen väntar jag med, har aldrig galloperat på en större häst. Men det kommer! Jag vill också nämna att jag var sjukt sexig i för stora ridbrallor och ful ägg-hjälm!

Nu blir det nog inget mer rida förrän till helgen och kanske inget då heller eftersom Isse vill ha upp mig till Götet. Men vi får se!

Rida mer ska jag göra i alla fall, jag ska bli en sån hest-tjej som kommer till skolan i ridbyxor "för att de är så sköna" och snacka hestar hela dagen och om hur duktig jag är på att rida och att jag har grönt kort och att min hest faktiskt kan hoppa 1, 30! Und so weiter!

PUSSPÅFIDDIZ

Kommentarer
Postat av: mams

Allt klär en skönhet!

2009-05-13 @ 22:48:45
Postat av: L

jag bryr mig! i like to read your stuff ;)

2009-05-16 @ 19:08:10
URL: http://hatarcurry,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0