Klar!

Äntligen är jag klar med psykologin! Jag har ingen aning om hon vill ha det så som jag har skrivit det men jag har i alla fall 7 sidor så hon kan inte klaga på att det är för kort åtminstone! En bra grej är att jag nästan är klar med den skriftliga delen av projektarbetet också. Det enda som fattas är projektplanen och idéskissen som jag verkligen hoppas att Annika har kvar.

Det som har hänt idag är att min HEST har kommit hem igen! Han kom överens med den andra hesten jättesnabbt och de är redan bästa vänner och kliar varandra på ryggen! Underbart!

En annan sak som är sjukt kul är att jag och Lykkan skickar ungefär 10 mms och sms om dagen till varandra och jag är så beroende av henne nu! Haha!

Nu ska jag i alla fall fortsätta med att göra ingenting och äta lite choklad. Imorgon ska jag på jobbintervju!
PUSS på you know what ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0