Värmen!

Värmen gör mig levande samtidigt som den tar död på mig!!
Herrgud vad jag roar mig om dagarna, mina pengar är snart slut! I torsdags åkte jag till Tomelilla marknad med familjen och köpte ett par hjärtformade solbrillor och en ascool poliströja. Denna poliströja hade jag sedan på mig på marknaden i sjöbo på kvällen. Helt underbart med rödvin ur nappflaska och många poäng!

Fredagen blev mycket sovande av någon anledning. Somnade en gång på en parkbänk i skuggan och en gång i min bil (inte när jag körde)... På kvällen fick jag mat hos Tim och den var mycket god! Det var en trött Fanny med många skoskav som körde hem när de andra begav sig till marknaden igen.

Mycket trevliga dagar dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0