HAPPY

Jag köpte en asfet och het jacka efter många om och men!
Men nu är den min, moahahaha!



Blev tyvärr inget firande av Lögiz ikväll, men vi får se om det blir något imorgon. Jag vill faktiskt göra något trevligt med tha girlz innan jag tar den 5 timmar långa turen från Lunnarp till Göteborg C. Blir i alla fall en fika med Kusse timmarna innan jag pyser dit så det kommer göra åkturen lite mysigare. Synd att du inte har telia för då kunde vi snackat hela vägen för jag ringer gratis till telia mobil. Men men, tänk inte på mig...

Nu ska jag gå och klappa min jacka, packa lite och äta choklad.

Kommentarer
Postat av: kuss

du kan ju skaffa halebop........................................................................................................................ (())

2009-04-05 @ 13:43:24
Postat av: Matilda

jättesnygg jacka :D

2009-04-05 @ 23:42:01
URL: http://mkjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0