Fan, vad taskigt!

Skrev till en snubbe på www.samlaren.org och frågade snällt och trevligt om han hade lust att jälpa mig med ett par bilder och ett par rader text om reklamen på 80-talet. Detta är vad jag fick till svar:

"Ä du rolig eller?

Du menar att jag skall serva dig med bilder?

Dessutom berätta om reklamen på 1980-talet.

Och du skall gå på gymnasiet din bortskämda unge.

Jag skulle gärna vilja tala med din lärare."

Fyfan vad förbannad jag är. Har lust att åka och hälsa på och snacka skiten ur honom. Så jävla taskigt. Där får man för att man ställer en fråga. Vilka är det som är oförskämda och samhällets problem..? Inte är det ungdomarna iaf, det har vi bevis på här. Rövhål.

Ps. Jag tänker inte skälla ur er om ni terrar honom lite. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0