Äntligen!

Lite uppdatering!
Som vanligt har jag bara jobbatjobbatjobbat men det känns ganska gött! Tyvärr så har jag dock insett att jag redan (när jag får min nästa lön) har tjänat för mycket för att få tillbaka några skattepengar. Deppigt värre. Men men, jag tjänar ju pengar iaf.

Nu till något trevligare:
Jag är LEDIG från torsdag till och med måndag! På torsdag vill jag leka med Kusse fast det vet hon inte om än, och på kvällen vill jag till Gbg och söka jobbjobbjobb och älska min IsseIsseIsse!

En annan rolig sak är att "Alice in wonderland" kommer på bio i mars 2010! Underbara Tim Burton har ju regisserat och om möjligt mer underbara Johnny Depp är med som det tokige hattmakaren!



Nu ska jag göra klart mitt cv och skriva ut en jävla massa!

Kommentarer
Postat av: L

Åh den vill jag se :D

2009-08-02 @ 08:41:06
URL: http://hatarcurry,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0