Slödag

Idag åkte jag hem från jobbet ungefär en timme tidigare, mådde inte alls bra och var yr och konstig. Tror min kropp säger ifrån att den måste kämpa mot förkylningen som jag har haft i en vecka nu. Marie-Louise (chefen) skickade ett sms sen och sade att jag kunde ta ledigt imorrn och på fredag så att jag är helt frisk och kry på lördag när det är ett event vid glimmingehus. Då blir det hela dagen springa hit och springa dig och "var det bra så?".

Nu har jag faktiskt damsugat åt mamma och pappa så de slipper göra det, undrar om de märker något när de kommer hem? Hihi!

Innan dess tog jag och Allis ut valparna för första gången! Det är alltid lika roligt och spännande! Och såklart ska Kovo vara med, även om han tycker att de små krypen är konstiga och lita räliga.

Nu ska jag äta choklad och titta på två veckors Hem till gården (=Ca 10 timmar)!!

Kommentarer
Postat av: mams

Klart man märker när alla stora tussar, som man trodde var döda hundar, är borta!! Tack...hoppas det gav mersmak;)

2009-06-25 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0