Mor och far ska partaja

Ja, ikväll blir huset fyllt med folk som ska snacka, dansa bugg och supa. Mamma och pappa ska nämligen ha fest här. Jag är rättså förkyld igen och ska sitta här hemma och glo ikväll. Ska försöka ladda upp med filmer jag inte har sett än, choklad och, framför allt, star wars (den går på tv ikväll!!)! Det blir nog en hyffsad kväll i alla fall. Synd att jag måste duscha bara, pallar inte det... Haha, jag är så äcklig!

Nu ska jag se om jag kan hitta något att trycka in i flabben!

Kommentarer
Postat av: weeeee

serveras det go' maud då hos familjen Larsson?

det är bra o inte duscha för mycket! om du låter bli att duscha på kanske 3 dagar och sen duschar, blir ditt hår jetefint

2009-03-21 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0