Kyckling!

Idag ska jag göra kycklinggryta som jag ska ha till lunch imorrn!
Fatta vad länge jag har längtat efter kycklingkött.
Det måste vara världens godaste djur.
(Jag är vegeterian *fnizzah*)

En annan, lite mindre rolig, sak är rättskunskapen. Jag pallar verkligen inte. Allt skulle vara klart igår men jag har inte hunnit med det. Blir så när man kommer hem vid fem varje dag, måste laga mat, tvätta och handla. Sinnes. Har liksom redan skrivit ca 6 stycken A4 och då har jag uppgifter på en hel A4 kvar!
Nåja. Hoppas han förstår mig och accepterar att det inte har hunnit bli klart. Skulle ju dessutom plugga körkortsteori men skolan går faktiskt före. Och jag undrar vad Cecilia kommer säga när nästan ingen har gjort någonting på litteraturkanonen...

En till rolig sak!
Jag har varit modell för kappahl!
Det är visserligen bara min arm och möjligtvis näsan och lite hår som syns, men ändå!
Så när ni ser en blid med väskor och en arm så kan ni säga till era polare "Jag känner den armen!"
Där har ni starten på min modellkarriär!

Ha det fint nu era jävlar, ses om bara två veckor!
Nu ska jag gå och skita!

Kommentarer
Postat av: ankan

DU SKOJJAR MED MIG!

Ja det gör du....det måste du.

Du kan inte vara vegetarian?

2008-11-19 @ 16:59:46
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: nessaj

NU HAR JAG HITTAT DIN BLOGG IGEN!!!!!!! DU KOMMER ALDRIG UNDAN MIG IGEN!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHA

2009-01-09 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0