Hjärnskakning?

Ja... vad ska man säga, jag har ont i huvudet. Inte mycket mer med det men jag är lite orolig över att det är nåt allvarligt. Men det är det är säkert bara en sträckning! No worrys Jocke, inte ditt fel!

Ikväll ska jag bara hem och sova. Först äta mig fet, sen sova och jäsa. (sorry Henkos för att jag inte pallar åka nånstans!)Jag hoppas även på att Elin kommer hem ikväll o inte väntar till imorrn. Då ska jag ju faktiskt inte vara hemma, hade ju varit trist att missa henne nu när hon väl kommer hem.

Så. Nu väntar "bara" svenskan sen kan man få åka hem. Hoppas mamma har städat för nedanvåningen ser för jävlig ut. Okej, det gör ovanvåningen också. Hem och klappa kisarna, käka god mat, sitta lite vid datorn, SOVA.

Ha en fin helg och ett fint lov alla vackra människor (inte ni fula, palla fula människor). Jag kommer sakna er, men jag finns här och jag har min msn!

Och btw... håll käften, för ditt eget bästa! Haha lolzzzz!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lugn lugn, jag kommer hem ikväll. Och jag har Jonas med mig ;P

2008-10-24 @ 15:43:19
Postat av: Sara

men sorry bitch vi kommer inte att saka dig :P HA HA

2008-10-24 @ 15:51:43
URL: http://sayaa.blogg.se/
Postat av: jasse.....igen

HEJ!

puss

vi kommer inte ses på flera veckor nu :( crycry



ill miss you kussy

2008-10-24 @ 17:27:47
Postat av: lie

haha puss på dig!

2008-10-26 @ 13:03:57
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0