Sooooo..

Känna sig träffad? Ja, men varför?
Skit samma who cares.

Idag har mamma blivit opererad och så vitt vi vet ät allt hut bra som helst!
Nu får hon inte lyfta över ett kilo på en månad och jag känner mig lite hemsk som åker iväg just denna tiden.
Ska ju iväg på pratik nu, åker imorgon till GBG! Ska bli intressant.
Men om jag märker att jag blir en jävla slav (som förra gången) kommer jag försöka hitta något annat.
Palla bli en jävla slav som putsar fönster, dammsugar och sorterar kvitton.

Nu sitter jag här med tvn igång. Pappa glor på nåt skumt.
Själv trycker jag i mig äcklig choklad och god coca.

Ha det fint nu allihopa, hoppas ni blir feta.
Imorgon ska jag ligga.

Kommentarer
Postat av: jassrgjh

pussgurka

2008-11-10 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0