Fitt-Skola

Här sitter man. Kom hit 1½ timme innan jag börjar. Ska ha "bruksgitarr".. fyfan säger jag bara. Eller nä, rättelse: utfyllnad av poäng, säger jag bara. Dessutom är jag hungrig och trött och vill ha nya kläder för jag känner mig som ett jävla skabb ibland.

Nåja. Efter gitarrlektionen ska jag till körskolan o fixa tid, äntligen! ..tog ju bara tre år. Mamma ska köra mig dit o hon, min lillsyrra o jag ska glo i affärer sen. Ska nog köpa hårspray på H&M. Har för mig att de har billig hårspray där. Jag vill dessutom ha ett par baggyjeans. Måste... ha... klääääder... och en D80. Och en mazda mx 3. Och körkort. Ge mig. *gnälla*

Dessutom hittade jag en gammal (säkert ett år sedan!) bild på mig. Vi slänger till ett "LOLZ".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0