Isse-helg och Henkos-ferre

Kisen ringde i fredags morse o sa att han skulle komma ner i helgen iaf! Jag packade mina grejer, satt o glodde i k-stad i en timme och en kvart (för att josef kör så jäääävla långsamt) och sen fick jag en kyss av min pälskling! Åkte hem till Reka och schnappi-katten, åt och sov. Massa mysigt att vakna bredvid sin pojkvän <3

Lördagen bar det av mot Lund och Henkosferre! Massa trevligt och sånna saker som tårta och trevligt sällskap bjöds. Lykkes underbara "renållt" (renault) kommer för alltid sitta kvar i mitt minne. Hoppas du gillade presenten henkos och tack för en trevlig fest.

Nu är det söndag som jag brukar kalla hejdå-dagen. Brukar nämligen vara så att katter inte kan mysa längre..
Lovz u, kitteh <3

Kommentarer
Postat av: Henks

Mini-CB muttrade ngt om att "storleken inte är viktigast, det är tekniken som spelar roll". Men är inte både och bäst av allt tänkte jag.. men det är en annan historia. Tack för sällskapet och ännu mer tack för den fina extra fluffiga rosa hetero-presenten(!) chokladkissen.

2008-09-14 @ 22:27:44
Postat av: jass

din vagina, fan alltså......

2008-09-17 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0