Happy Birthday to me!

Ytterligare ett år har gått och jag har fyllt den meningslösa siffran 19. Snart tar man studenten och snart är man arbetslös!
I alla fall så fick jag en mycket trevlig dag som började med en sjungande familj. Därefter åkte jag till malmö med min älskade Kusse. Det var minsann mycket trevligt och höjdpunkten på dagen var nog när vi såg Jan på triangeln!
Jag vill tacka alla som skickade sms och ringde, sånt blir man alltid glad för!

Idag kom DEN NYA DEPECHE MODE SKIVAN, Sounds of the universe! Den är jättebra och jag har redan hittat min favoritlåt på den. Efter att jag lyssnat igenom hela skivan så kom Cornelius (som vi är stödfamilj åt) och då åt vi hemmagjorda hamburgers! Supergott!

Nu vill jag bara att Isse ska vara framme så vi kan gå och lägga oss... Jag är så sjukt trött och det finns inget bättre än att sova tätt intill den man älskar <3

Puss på Depeche Mode (speciellt Martin Gore) <3


Kommentarer
Postat av: elin

grattis underbaring! visste att du fyllde år nu någon gång, men inte riktigt vilken dag, sorry! Puss!

2009-04-18 @ 00:10:37
URL: http://elinwahlgren91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0