Just nu

Just nu känner jag för att bara gå och lägga mig och sova bort hela påsklovet. Men imorgon börjar dagen med att jag ska ta mig iväg till Ystads konsmuseum för att presentera Annikas och min utställning ytterligare en gång. Annika, jag fattar inte, det är vår "vi-är-nu-offeciellt-typ-konstnärer-grej" och du säger att du inte kan komma. Sova kan man göra när man är död. Om du nu bestämmer dig för att komma i alla fall så är det klockan 13.30 vi ska vara där, be there hur trött du än är.

I alla fall; Sedan följer dagen med att jag antingen åker hem eller åker till någon trevlig prick i Sjöbo i väntan på att vi kanske ska åka och bowla (är inte riktigt klar över den punkten än, nån kan väl meddela mig hur det blir, haha!). Fira Lögens birthday var det tänkt ja!

Söndagen blir förhoppningsvis slappa och gosa med sig själv. Och packa för ännu en tripp till Götet. Ska bli trevligt att få mysa lite med Isse och man kanske tar tag i att söka sommarjobb "live". Vi får se. Party ska det i alla fall bli, hoppas jag! Du och jag Gita, vi kan väl tävla om vem som är mest galen? Inte för att jag tror att jag vinner!

Nu ska jag faktiskt SOVA.
Eller jag är inte tillräckligt KULTURELL för det..?

<3

Kommentarer
Postat av: ...

du önskar att du vore kulturell... men det är du inte, inte som jag..

2009-04-04 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0