Städa städa städa

Eftersom jag var tråkigt och inte följde med Isse till Mc-grejen (skulle ta 2 timmar sit o 2 hem) så lovade jag att städa. Det gör jag också. Jag har parat ihop strumpor, lagt in t-shirts i garderoben, plockat undan och snart är det dags för damsugning och disken. Ganska tråkigt men vad gör man inte för sin lilla lovz? Mina hornaglar (lösnaglar) trillar hela tiden av dock. Sånt jävla mög, hur kan vissa brudar använda sånna dygnet runt? Nåja, nu har jag provat i alla fall och de kan väl användas i nödfall när det är party-tajm och mina egna naglar har failat.

Jag hoppas på lite party-tajm ikväll, drickan är köpt, jag är taggad och har fina kläder med mig. Nu är det bara gäster som fattas...

Saknar er i Skåne! <3

Kommentarer
Postat av: lie

miss youuu bitch!

2009-04-10 @ 15:41:20
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0