Bo Ohlsson!

Boan är min favoritaffär, hur många gånger jag än har varit där! Det finns alltid något att köpa! Till exempel en Hello Kitte-bento! *kär*... Jag köpte dock inte den, kändes onödigt eftersom man inte kan ha den i micron. Jag köpte i alla fall en massa skit (bra grejer) som jag behöver. Jag köpte tops, sminkborttagningsservetter, sele till Colan, godis till Colan, kollegieblock, hårspray, kalender, kylskåpslappar och en jetefin t-shirt! Bilder kommer imorgon.

Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna en timme till iaf, för jag vill inte sova. Det betyder att jag ska till sketna Glimmingehus och jobba onödiga 3 timmar ungefär. Menmen. Vi får väl se, överlever nog. SLUTAR JU DÄR NU, WOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0