Klockan!

Dels så känner jag mig lite stressad faktiskt. Jag ska nämligen laga mat så att det är klart till 12 när Isse kommer hem för lunch. Sen ska jag iväg och försöka hitta huset där jag kan betala min studentkårsavgift. Det blir nog inte det roligaste. Vet inte hur mycket det kommer kosta heller. Sen börjar jag jobba 14.00 så då måste jag vara tillbaka på nordstan! Alltså har jag två timmar på mig att äta, åka till stan, leta upp ett ställe som jag inte vet var det ligger, åka tillbaka till nordstan, byta om och vara på plats på jobbet... STRESS.

Dels så ville jag säga att jag har köpt världens snyggaste klocka! Det köpte jag på ur&penn och den har coola döskallar på sig! Bild kommer senare. Nu ska jag hitta någor litet att äta.

Kommentarer
Postat av: mams

Den är jättefin!!Puss

2009-08-21 @ 22:16:43
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0