Lägenheten

Så många timmar jag har suttit i denhär lägenheten och väntat på att Isse ska komma hem från jobbet... Inte alls kul att bara vänta. Har dock sett den nya "x-men"filmen. Dvs origins, Wolverine. Den var riktigt bra, men jag hade hoppats på mer x-men-power så att säga! Jag har också kollat på yes-man en gång till. Den är sjukligt kul. Dessutom har jag googlat lite på stället som vill att jag ska provjobba imorgon. Tänkte att det kanske kunde vara bra att veta lite mer om dem innan man kommer dit och det verkar faktiskt vara ett riktigt roligt ställe att jobba på. Nära till medarbetarna hela tiden (eftersom man jobbar på typ 9 kvadratmeter) och mycket folk. Inte en massa spring heller (antagligen). Dvs precis som jag gillar det! Hoppashoppashoppashoppashoppas att jag får det på riktigt nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummen..den vänstra! Puss

2009-08-18 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0