Malmö

Dagen började med att jag åkte till tandläkaren som hade fuckat upp tiderna så jag skulle egentligen inte till tandläkaren den dagen. Nästa tid blev istället 9/9 tror jag... Men i alla fall så tog jag tåget med Trixi till malmö.Där åkte jag hem till systra och Oakim. Vi gick och handlade lite maud som vi sen ået!
Men det sjuka är...; Under tiden som jag väntade på att maten skulle bli klar så deppade jag sönder för att jag bara hade kommit in på isländska på högskolan och inte den som jag vill egenltigen: Konfliktlösning. Så jag sökte en massa sista-minuten-kurser och såg allmänt deppig ut. När maten sen var klar ringde min mobil. När jag såg att nummret var från götet började mitt hjärta slå dubbla takter. Det var från ett café som vill att jag SKA KOMMA OCH PROVJOBBA!!! Helt sjukt! Just jag! Är så glad, hoppas nu att det blir av också!

Sen gick jag på prylmarknad och köpte dethär av ren lycka:

Silver-ögonskuggor

Babyrosa kajal

Rosa mascara


Jag köpte inte ett till par men jag var tvungen att lägga in en bild till på mina underbara älskade skor <3

På måndag blir det Isse-lovz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0