Seg

Ursäkta för att jag inte har varit så aktiv och bara har skrivit korta inlägg men jag har faktiskt annat för mig här i Göteborg! Jag har pluggat lite "skit" till min nya kurs. Hoppas att det blir intressant och inte alltför svårt. Börjar imorrn och är faktiskt jävligt nervös... Usch. Var och kollade upp lokalen idag dock, hoppas nu att det inte finns så många valmöjligheter imorrn.

Jag har också varit innte på Tugg och lagt upp lite tider för när jag ska jobba. Blev inte så många som jag hade hoppats på, men Malin sa att det antagligen finns fler pass över att ge mig. Vi får se, det löser sig.

Efter att jag hade varit där så gjorde jag misstaget att gå in på H&M. Det slutade med att jag gråtandes skildes från en assexig lackkjol och spenderade 350 spänn på en tjocktröja i en underbar färg och en kjol i fejk-skinn. Assnygg! Grr! ... saknar dock lackkjolen...

Nu ska jag snart handla. Inte kul med tanke på vädret. PISSIGT JÄVLA SKITHÖSTVÄDER!

*hungrig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0