Skola snart

Skolan börjar snart och jag packar för fullt... Jag är så nervös inför allt, fattar inte riktigt att jag ska flytta på riktigt. Jag har så mycket grejer på mitt rum som inte kommer gå att ta med. Känns dock inte som om jag behöver ta med allt, men vissa grejer kommer jag sakna att titta på. Som till exempel vattenvipan. Den får stå här tills jag hittar en plats i den i Isses redan överfulla lägenhet. Är dock stolt över honom, han har rensat ut två stora byrålådor och två små! Till mig! Duktig katt *klappa*! Har äckligt mycket kläder. Menmen! En del saker får vänta med att följa med. Som Colan till exempel. Hon får följa med när jag har kommit in i mina rutiner och så. Ska bli så mysigt att ha henne för mig själv! Och det tror jag att hon också tycker.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0