Emma!

På väg hem från skolan mötte jag Emma (http://emmawiiiberg.blogg.se/) på tåget, vilket var jävligt nice! Det är inte så ofta man hinner prata med henne så pass mycket och än mindre göra något. Synd, för Emma är en av de få som jag fortfarande har roligt med från min förra klass.
I alla fall; vi gick en sväng på boan och skrattade en del tills våra vägar skildes åt.
Många klassar Emma som en bitch, och det är hon nog också men jag är nog lika bitchig så därför skiter jag i vilket!

När jag kom hem väntade produkterna på mig vilket är skitkul! Fick en jävla kickstart och började bygga ännnu mer på min lilla studio vilket blev asbra. Tänk att så mycket skit (en gammal pinne, ett lakan, en gammal dator, två gamla chassin, papplåda o lite annat) kan bli så jävla förbannat bra! Produkterna var skitfina och dom är BARA MINA moahaha.

Imorgon väntar lite fotografering och X antal skratt med Kusse och Corre!
Längtar redan.

Puzzah på snyggizarna o bajz på fulizarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0