Istvans pappa packar

...och jag sitter här medan Isse hjälper honom. Det är ganska tråkigt men jag fick i alla fall klappa en söt liten kise som var helt svart. Det var jättesöt och hade pluffsiga kinder och jag lekte med den jättemycket och den var så glaaaad!! Haha! Som sagt så sitter jag här och Isse drar sitt nya roliga skämt hela tiden "Måste du göra allting till ett skämt..?" Längtar tills vi är hemma i soffan igen och kan mysa och äta choklad. För jag ska minsann ha choklad!

Tydligen så är det lite get-together hos Majan ikväll vilket är lite trist att jag missar... Menmen, jag får ju åtminstonde vara med min älskade pojkvän!

Nu ska jag gå och försöka få liv i Isse.
Puss på alla sexiga polare jag har, ses på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0