Måndagen efter en fest

Tack för partyt igår, jag hade jättetrevligt! Lykkan och jag stannade uppe till 4 och dansade och det har jag inte gjort på en lång, lång tid! När vi väl somnade, Lykke och jag, var hon nog 5 eller något liknande. Jag har alltid så roligt med dig Lykke, jag förstår inte men du bara ger mig massvis med energi!

Nu har jag packat klart för resan till götet och min älskade. Ska ta tåget 13.38 från lunnarp till malmö, sitta där en timme och sedan åka den gamla vanliga resan på 3 timmar. Tråkigt att åka tåg så länge, men det är det fanemig värt <3

Vi ses snart, Isse och vi ses om en vecka igen, skåne län!

ps. jag såg ut som Kitty igår, det var skoj! ds.

Kommentarer
Postat av: mams

Du är välkommen till Skåne igen! Ha det bra..love u

2009-02-17 @ 00:04:05
Postat av: L

Det värmer i mitt hjärta när du skriver så kärt om mig. Du är så söt och fin Fanny.

2009-02-18 @ 01:24:18
URL: http://hatarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0