Sjuk-dagen

Har inte varit så farlig. Visst, jag har mått skit, men den har varit skön och slapp och mysig.
Om jag bara hade lite choklad...

En del av dagen spenderades ute med Ica och Selma. Känn lyckan! Det är decimeterdjup snö och hundarna ääääälskar det! Dom jagade varanda som fan och hade skitroligt när jag slängde snöbollar. Tog massvis med bilder och dom är rätt roliga att se på kan jag säga! Slänger in en här, resten får ni se på min bilddagbok (Chokladkisen)


Vidvinkel blev skitcool här!

Hemmadag imorgon också, men jag är ändå ledig på torsdagar så skit i det!

Om jag bara hade lite choklad...

Kommentarer
Postat av: jazzkuzz

jag var också hemma idag! jag pullade en massa och tänkte på dig! <3

2009-02-11 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0