Sjuka jag...

...både på det ena och andra sättet.
För det första så börjar jag bli förkyld vilket inte känns kul eftersom det är prov imorgon, viktiga grejer på onsdag, presentation och grupp-grej på fredag.
För det andra så kan jag inte sluta tänka på Depeche Mode. Dom gör mig galen! Speciellt Martin Lee Gore, han är min gud <3

Martin Lee Gore
Jag drömmer mardrömmar om hur deras konsert ska bli, jag drömmer underbara drömmar om hur deras konsert ska bli, jag dagdrömmer om att träffa dem på bussen och känner för att böla så fort jag hör en av deras låtar.

Jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: tonia

fanny vet du vad jag tycker. jag tycker att vi borde träffas och snacka en massa skit. det var ett tag sen vi såg.

2009-02-10 @ 16:10:29
URL: http://toniadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0