Äntligen!

Först:
Dagen började med att jag inte ville gå upp ur sängen. Det händer inte ofta. Men trots (eller tack vare) att jag var trött hela dagen blev det en riktigt lyckad dag. Flummade som fan med Lög på lektionerna. Det innebär att bland annat göra min sjal till en kise och rita Lög halvnaken vid en strippstång! Detta resulterade i många härliga skratt och det tackar jag för!

Sen;
Produkterna kommer på måndag och jag är så klad!!!

Nu:
Ikväll har jag käkat ungsbakad potatis och jag ska käka det till frukost också tänkte jag. Älskar verkligen att käka riktig middag till frukost. Helst med ett glad coca till! Snart ska jag även trycka i mig X antal gram choklad.


Love u biatchez, your's 4-evvah, lixom!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0