Ett tag sedan.

Då hade jag tänkt att uppdatera er lite eftersom jag inte har skrivit på aslänge. Inte för att nån bryr sig men ändå;
- Julafton var mysigt förutom en liten grej. Fick många fina paketer och det var trevligt med släkt.
- Juldagen var vi hos moster annika och nästan hela släkten på den sidan kom. Mycket mysigt och god mat.
- Annandag jul var vi hos farbror och småkusiner. Mycket trevligt och god mat.
- Åkte till Isse och hans mamma i näsum där jag var fram till den 30e.
- Nyår; Mycket trevlig vistelse i sjöbo. Dock utan min pälskling för han fick vattenkoppor (!) + att mina halsband drogs sönder (varav ett av dem hade jag fått av min faster som nu är död. Ska lämna in det för lagning vilket kommer kosta en slant)
- 1e januari; Åkte med Isse upp till Gbg där jag var i ca 4 dagar. Åkte sedan hem igen.

Jag vill uppmärksamma er på att jag har ätit minst en bit choklad varje dag på lovet. Jag har även gått ner i vikt vilket tyder på att jag verkligen hade muskler innan jag slutade träna. Så piss off ni som inte trodde mig.

Vår kära hest har vi inte tagit hem än heller på grund av lite tråkiga saker. Men men. Det kommer väl förhoppningsvis snart ändå.

Jag tror detta var allt.

Dra åt helvete, pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja, djuren betyder så oerhört mycket... men får hoppas att hästen snart kan och får komma hem.

2009-01-12 @ 13:21:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0