Vart tog ni vägen?

Jag hade faktiskt ca 9(!) läsare ett tag! Vart tog ni vägen?!Kom tillbaka, jag är desperat!
Jag ska ju bli lika känd som blondinbella och tjäna pengar på min naivitet och mitt blåsta uttryck. Måste snart bli blond...

Nåja. Nu sitter jag här i skolan och väntar på att Lög ska komma hit. Jake kom smygandes förbi och sa hej, men jag antar att han hade andra ärenden för han försvann lika snabbt igen. Men det gör ingenting. Då kan jag läsa min bok i lugn och ro en stund till.


Idag är jag snygg och jag älskar Martin Gore <3
"Everybody's waiting for judgementday!"

Kommentarer
Postat av: lie

hallåååhåhh! tjäna pengar o sååå hallååhhheee!

2009-01-21 @ 14:13:51
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0