Gbg!

Nu sitter jag i isses datorstol i Götet. Har funderat på vad jag ska göra dehär två dagarna och har kommit fram till att jag inte ska göra ett jävla skit. Så mycket som jag springer och galer på jobbet så förtjänar jag timmar framför datorn med godis och gott. Isse vill att jag ska diska men jag tror inte jag orkar. Jag gör faktiskt det hela dagarna på jobbet. Jag funderar dock på att ringa min mammas kusin och höra om hon och jag ska fika någonting. Hade varti trevligt och hon verkade tycka det var jättemysigt att lära känna en ung släkting i Götet. Ju mer jag tänkter på det desto mysigare verkar det vara! Dock så pissregnar det så jag har ingen lust att gå ut o vänta på buss och grejer. Men vi får se!

På lördag blir det loppis med Lög (du har inte glömt bort mig va?) vilket ska bli jättemysigt. Synd bara att jag måste gå upp typ vid 6 för att hinna med tåget i tid till loppisen. Nåja! Hellre det än att missa en natt till med Isse <3

Jag vill faktiskt tipsa om en blogg jag hittade (var på förstasidan på blogg.s) soom verkar väldigt bra. Dels för att han gillar "liftarens guide till galaxen"!

Nu ska jag leta upp en film och bara slappa!

Kommentarer
Postat av: lög

klart jag inte har glömt! =D

2009-07-09 @ 15:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0