Jaja

Så kommer här två bilder på mina dåliga försök till coola naglar!


Den första gången. Svart med silvriga ascoola och sjukt jävla snygga "flames"!


Andra försöket. Rosa och lila med glitterkant typ. Hela handen säger "jag är snäll  och fin och pluggar hårt i skolan för pappa vill att jag ska bli läkare. Han betalar btw."

Sen bad jag faktiskt Allis att måla i min tatuering så jag kunde se på ett ungefär hur det skulle bli med färg i den. Har dock inte beställt ny tid hos Jake än... Men det kommer!



Top! Nu ska jag till jobbet! Om mamma inte har glömt mig såklart.
Moppen pajade ju igen... Cry.

Kommentarer
Postat av: mams

Tjusigt..och nej jag hade inte glömt dej på fm, men dock när du skulle hämtas från jobbet!! Sorry! Puss

2009-07-29 @ 19:09:19
Postat av: L

Du ska lätt ha den i färg baby!

2009-08-02 @ 08:40:12
URL: http://hatarcurry,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0