zzzz

Det åskade hela jävla natten inatt. Fy fan, inte konstigt att jag är trött. Och imorgon blir det jobb i 9 timmar, från 12-21. Ska stänga allt och sånt till och med. Hatar att vara den som stänger ner stället. Blir alltid en massa städning. Gillar dock att få vara den enda som har hand om kassan! Älskar att träffa och prata med nytt folk. Och såklart snacka lite engelska där, tyska hit och danska dit! Sjukt kul!

Jag saknar dock Isse... Han sitter på en färja till Finland och jag är så orolig att någonting ska hända honom. Vill att ha ska ha jätteroligt, men vad som helst kan ju hända med andra idioter i trafiken. Jag älskar dig!

(läs gärna moppenördarnas blogg: http://kemora.wordpress.com)

Nu ska jag kolla färdigt på batman som går på 6:an <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0