GAH

Nya twilight!
Kommer tyvärr nog inte förrän nästa sommar...
Men längta kan man ju!
http://www.youtube.com/watch?v=X7Kut8sX1P0

Hade en mycket trevlig dag idag. Började med fika och meddelande om två Mvg! I både psykologi och religion! Eva sade att hon var mycket stolt över mig, framför allt inom psykologin. Hon tyckte det jag gjorde var fruktansvärt modigt. Jag blev faktiskt ganska rörd när hon pratade med mig. Hon är nog en av de få lärare som jag kommer minnas och sakna.

Följande 5-6 timmar spenderades med Kusse i malmö. Mycket trevligt måste jag säga och jag hittade ett par sjukt söta 50-talsshorts! Bild kommer senare.

Imorgon ska jag klippa mig och jag längtar massvis. Efter det ska jag ta bilder åt min moster på deras hus för det ska säljas. Blir en trevlig dag imorgon tror jag. Förutom JANS JÄVLA FITTPROV!

Natti nu!

Kommentarer
Postat av: lie ♡

nya twilight kommer ut i november och inte nästa sommarD::D:D

2009-06-02 @ 13:12:27
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0