Grattis!

Grattis till min kära mamma! Nu är hon iväg och partajar någonstans!

veckan som har gått har varit lat, kränging och mycket mycket trevlig. Det började med att jag och Isse tog hojen upp till Kalmar där vi hälsade på en av Isses gamla vänner. Efter det drog vi till Oskarshamn och umgicks med Istvans kompis Istvan! Och hans flickvän Audrienne (hur man nu stavar) och hennes lillasyster som hälsade på från ungern. Mycket trevliga människor! Istvan har en massa ödlor och grejer som jag blev så sjukt förälskad i! Han hade dessutom bebisar till salu och om två-tre månader är de färdiga att säljas! Den jag har paxat ser ut ungefär såhär just nu (kan ändras med tiden):



Men vi får se, vill dock jättegärna ha den!

Midsommar spenderades med Isse, Reka och Mats och mycket mycket mycket mat och gott!

Det finns ett spöke i min vägg tror jag. Ett dunkande ljud som jag aldrig har hört innan. Skitläskigt.

Nu ska jag deppa för att jag inte kan åka till Lög och Lykkan och leka med mitt asfeta, ascoola, asbra ljudsystem <3


Kommentarer
Postat av: mams

Tack hjärtat..och du vet..det ena spöket tar inte det andra;)

2009-06-21 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0