Iväg nånstans!

Jobbade både igår och idag, sjukt ont överallt, men jag trivs med mitt jobb i allla fall! Nu sitter jag och väntar på att det ska bli dags att dra iväg till bussen. där bär det av till Kristianstad och sedan vidare mot Sölvesborg. Där ska vi hem till Isses mamma och äta och sova gott. Kanske åka lite mc också!

Imorgon bär det av nånstans långt åt helvete. Typ Kalmar eller vad det var. Ska hälsa på tre av Isses gamla kompisar. Ska bli trevligt hoppas jag på, jag slipper jobba och får vara med min lovz i alla fall!

Sist men inte minst vill jag tacka för alla fina presenter, pengar och grejer på studenten! Jag älskar allt, blommor i hela huset (luktar underbart) och jättefina skålar och vaser! Ska spendera pengarna väl (bland annat på ett objektiv!)

PUSSSSSSSSSSSSSSS(Y)

Kommentarer
Postat av: mams

love u

2009-06-15 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0