Pissväder

Sånt jävla skit. När man är taggad som fan och har laddat upp med cider så öser det ner och man blir kall, blöt och trött. Fyfan. Är det samma väder på studenten så gråter jag.
Men iaf. Trots att det var kasst väder hade jag riktigt trevligt med alla mina vänner och jag ångrar inte en sekund att jag åkte iväg tidigt i morse i alla fall!

Imorgon ska jag på nåt jävla informationsmöte på körskolan om dethär "don't drink and drive" skitet som man tydligen måste gå på. 500 spänn som ryker där ja. Fast jag får väl skylla mig själv. Hade jag bara satsat lite bättre på körningen innan så hade jag kanske haft körtkort vid dethär laget... Fan för mig.

Efter det blir det i alla fall en tur till Isse i blekinge! Hoppas bennmig att du har fixat mer värme till husvagnen nu, annars...

<3 LAAAAAVVVZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0