3 dagar kvar

...till projektet och det kommer bli så fett jävla bra! Jag är lite rädd att vi inte ska ha tillräckligt många ramar bara, men vi får väl hoppas på att de räcker.

Nu till en mycket viktigare grej: Jag funderar seriöst på att ta upp karaten igen. Varför skulle jag inte egentligen? Visst, det kommer ta ca 45 minuter att åka dit och tillbaka men det kan det vara värt, eller? Dessutom blir det en chans att träffa två av mina kusiner oftare. Vi får se. I så fall måste jag först och främst skaffa en ny dräkt och hitta mitt gamla bälte. Det bli en utmaning i sig.

Jag skrev tyvärr ingen inlägg igår så då gratulerade jag inte Isse.
Men han fyllde i alla fall 23 år så grattis på min älskling <3
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0