Då sitter man här igen

Skolkar lite idag, mest för att det ska komma nån tant hit och snacka om mobiler, abonemang och skit. Hoppas jag kan få en ny mobil. Ikväll ska det också komma nån och intervjua vår familj för att se om vi är lämpliga som stödfamilj. Synd att det är träning samtidigt för jag missar det då...

Igår var vi, som jag redan sagt, hos mina kusiner som fyller år, grattis på dem! Sebastian hade gjort färdigt sitt projektarbete (som är att göra två låtar) så vi fick lyssna på dom. Jag kan bara säga att jag är så jävla stolt över att ha honom som kusin, för fyfan vad han är duktig. Han hade gjort allting själv; piano, text, gitarr, bas, trummor, kör, ja hela skitet! Dessutom lät den ena låten som om den var tagen direkt från The Beatles så då förstår ni hur bra det var!

Nu ska jag nog gå och försöka se lite mindre sliten ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0