Drömmen

Jag drömde att när jag skulle tatuera mina leopardfläckar så tatuerade snubben kofläckar istället! Jag skrek och grät och när jag vaknade var jag genomsvettig och hyperventilerade... Fyfan, det är nog den värsta mardrömmen jag nånsin har haft.

Igår åkte vi till Simrishamn och tog en liten biltur med morfar. Det uppskattade han jättemycket. Det krävs inte mycket för att göra folk glada. Sedan åkte vi till Majan och där åt vi mackor, drack te och tittade på Det Okända! Det har blivit lite av en tradition att åka dit på onsdagar. Mysigt som fan.

Nu ska jag göra mig lite frukost på min lediga dag och om en timme börjar det otroligt spännande Hem Till Gården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0