Helgen som kommer

Denna helgen kommer bli sjukt smockad med grejer.
Idag:
Jag ska, halv sju, åka till Lögiz och dit kommer ett gäng andra brudar. När alla väl har kommit dit är det kränga som fan! Det blir kladdkaka, chokladmousse, chokladfondue, läsk och chibba! Så gott. Jag blir fläskig och svullo, Isse blir slank, vältränad och het(are)!
Imorrn:
Vaknar och käkar frukost med Lie, I guess. Sedan kommer Lykkan och plockar upp mig så ska vi ta en promenad tillsammans. Därefter blir det färga håret och måla naglarna hos Lykkan, samt fixa Lykkans make och hår. Du kommer blir assnygg, Lykkan, jag lovar! När vi är klara där drar vi till Lie igen där det blir tårta och lite förfest för oss biatchez. Sen drar vi till DonaGina och sen Barabar. Sova hos kusin Nina i Y-town.
Söndag:
Till Sebastian och JJ för att fira deras födelsedagar! Det, om något, ska bli jättekul, älskar att träffa släkten.

Jag kommer vara så trött på måndag.

Jag pälskar dig massor, Kitteh <3

Kommentarer
Postat av: lie

kommer bli krängehelgen no1!

2009-03-13 @ 16:44:04
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0