Torsdag, fredag & lördag

Torsdag:
I torsdags gick jag upp klockan 06.30 på min LEDIGA dag bara för att vi skulle åka till moskén i Malmö. Kändes onödigt men jag tänkte att jag kunde lika bra göra det och vandra rundor i malmö med miina biatchez sen. Sagt och gjort; vi åkte till Malmö, satt i moskén och lyssnade på blablabla, drog till triangeln och hade en trevlig stund sen. Jag visade min studentklänning på shock för Lög, Kusse och Sara och sen gick vi till shangoo (eller hur det stavas). Där hittade jag min älskade, efterlängtade truckerkeps! Den passade till och med mitt huvud så jag köpte den för 64 spänn! Billigt och bra!
Sen kom mamma, pappa och Allis dit och vi gick för att käka thaimat med Elin och Oakim. Skitgott! Sen gick vi till schock igen och mamma och pappa betalade för min klänning (550 spänn..!)! Vad dom inte vet är att dom inte kommer få betala hela för mig moahahaha!
Tack för en jätterolig dag i Malmö!

Fredag:
Vår grupp på mediekomunikationen förlöjligade oss och redovisade vårt arbete om 80-talet! Jag hade fula thights, stort lila linne och sidotofs...
Jag redovisade min bok, det gick bra, bättre än planerat faktiskt.
Sen åkte jag till Götet (efter 5 timmars väntande) till min pälskling!

Lördag:
Nu ska jag bajsa, hihihihihi!!!!!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: mams

Hmmmm...det bestämmer jag!!! Ha det bra i Götet...

2009-03-07 @ 11:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0