Träning igen!

Äntligen kan jag träna igen! Är dock inte helt frisk, men jag kan fan inte vänta längre. Ikväll är det vattengympa med tanterna som gäller och jag är faktiskt jättesugen på att bada lite. Det är inte världens hårdaste träning men det är så roligt och det är så mysigt att ligga i vattnet och plaska hela tiden. När jag kommer hem blir det till att äta (igen hihi), sitta lite vid datorn och sen soooova. Skönt. Sen väntar dock en dag med 1,5 timme Jan på Arbetsmiljö & (o-)säkerhet. Får väl göra det bästa av situationen och typ... göra en katt av min sjal, eller vad säger du Lög?

Btw, jag såg Jan idag på stationen. Han hade en alldeles för stor blå jacka med luvan uppdragen och sitt vanliga stela och mystiska smile. Ja, herregud..

Nu ska jag packa badkläder, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0