25/5

Idag är det 6 år sedan Fredde dog och jag saknar honom lika mycket som jag alltid har gjort. Han var min förebild och jag minns att jag tyckte han var den coolaste människan jag nånsin känt när jag var liten.
Hoppas du har det bra, var du än finns.
Hälsa gärna på mig i mina drömmar igen, tycker om när du gör det <3

För övrigt har dagen varit lagom skit ungefär. Bråkat med lillsyrran som fan så att det blir sjukt dålig stämning. Min hål i örat har av nån jävla anledning valt att börja vara och äckla sig. Det värsta av allt är dock att jag glömde spela in Snesteg och Solsting till pappa... Det enda han ber mig om på flera år typ, och jag glömmer det... ska köpa den på dvd till honom, ville att han skulle få se den.

Isse vurpade med hojen igår, lyckligtvis klarade han sig bra. Utan skinnstället hade han dock varit köttslamsor nu. Synd på hojen bara, som tydligen ser ut som skit.

Nu ska jag begrava mig i sängen.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Jag älskar dig även fast vi har våra bråk.

2009-05-26 @ 16:17:08
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/
Postat av: mams

Nu kan det bara bli bättre:) puss

2009-05-26 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0