Igår

Det blev bestämt ungefär klockan 12 på dagen att jag, Lykkan och Sofie skulle ut! Tanken vara tt vi skulle till en gay-klubb och prova på något vi aldrig gjort förr men eftersom klubben tydligen inte finns i Malmö (efter många om och men) så blev det KB istället. Jag har aldrig varit där förut (nä jag går inte ut ofta) men det var faktiskt ett mycket trevligt ställe! Lite poppigt för min smak kanske, men mycket mysigt ställe ändå! Kul hade jag i alla fall och det tack var Lykkan, Sofie och kebabrullen!

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att jobba hårdare med min blogg, nu när jag slutar skolan. Då borde jag få mer tid till onödiga saker så det ska nog ordna sig! Men just nu måste jag egentligen plugga. Ska färdigställa den skriftliga delen i projektarbetet men den får det faktiskt vara! Jag orkar inte och skjuter upp resten till nästa helg som blir en långhelg! Är ledig torsdagen, fredagen och kanske onsdagen med! Så då blir det plugg och inget slappande! Kanske en ridtur med, hästtjej som jag har blivit!

Plugg nu, film snart.

Kommentarer
Postat av: lie

svar: jag köpte dom på second hand affären i tomelilla ^-^ :D

2009-05-16 @ 17:26:36
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0