Länge sedan

Det var längesen jag skrev nu faktiskt. Har väl inte orkat som vanligt. Men jag ska i alla fall berätta hur min vecka har varit!

I söndags jobbade jag för första gången på mitt sommarjobb. Dom är jättetrevliga allihopa och det är inga svåra eller jobbiga grejer att lära sig så det är helt fantastiskt! Jag tror inte att jag hade kunnat få ett bättre sommarjobb! (Jo, om det var i Göteborg såklart!). Stort tack till Kattis som nämnde det till mig! Det är ett jättefint ställe (dyrt också, haha!) och jag tjänade nog minst 600 spänn och dom har jag redan handlat upp! Jag ska in och jobba på söndag igen.

I måndags hände inte så mycket. Jag skolkade/sjukanmälde mig för jag var faktiskt krasslig men jag orkade inte heller åka in till skolan för en timmes onödig lektion.

I tisdags var min förkylning mycket bättre och jag skulle åka med mamma till Ystad, till skolan. Jag var jätteledsen för jag hade inga skor att ha på mig och jag hatar mina fötter för att de ska svettas hela tiden. Därför ville jag bara gråta. Men i Tomelilla skulle mamma göra något så jag gick i en skoaffär sålänge. Där hittade jag de snyggaste skor jag ägt på länge så jag köpte dom! Helt i läder (vilket jag måste ha i sandaler) och 600 spänn! Sjukt att jag köpte dom, men nu är jag glad för det i alla fall!

I onsdags trodde jag att jag skulle dö. Jag kunde knappt andas och mådde piss. På kvällen fick jag till och med feber.

Idag är det bättre men långt ifrån bra. Jag har inte gjort särkilt mycket, jag har kollat på en film, duschat och ätit (som vanligt)! Jag skulle egentligen jobba imorrn och ta emot en massa danskar men eftersom jag är sjukling får det bli jobb på söndag istället. Tråkigt men sant.

Nu ska jag äta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0